ЗДО №7, ДНЗ №7 ”Бджілка”, Хуст
Закарпатська область, Хустський район

Методична робота

 

Організовує  методичну роботу в дошкільному закладі

Анишинець Любов Юріївна - вихователь-методист

Освіта вища дошкільна. За фахом ,,вихователь ДНЗ”.
Стаж педагогічної роботи  18 років, стаж на даній посаді 7 місяців, І кваліфікаційна категорія 

 

Завдання методичного кабінету

  • Створення науково – методичних, організаційно - педагогічних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників.
  • Організація системи роботи, спрямованої на активізацію творчого потенціалу  та збагачення досвіду педагогічних працівників.
  • Виявлення перспективного  педагогічного досвіду та організація його вивчення, узагальнення та впровадження.
  • Впровадження в практику роботи дошкільного закладу інноваційних технологій та досягнення найкращого педагогічного досвіду.
  • Вивчення стану організації навчально – виховного процесу, умов забезпечення психічного та фізичного здоров’я дошкільників, рівня їх життєвої компетентності.
  • Вивчення рівня знань, умінь і навичок дошкільників відповідно до державних стандартів, організації навчально – виховного процесу.
  • Інформування педагогів про нові нормативні документи в галузі дошкільної освіти, науково – методичні та навчальні фахові видання.

Фізкультурні хвилинки на заняттях

Перші ознаки втоми з’являються в дітей:

  • середньої групи – на 7-8-й хвилині заняття;с
  • старшої групи – на 10-12-й хвилині заняття;
  • підготовчої групи – на 10-12-й хвилині заняття.

Основні ознаки втоми такі:

  • гальмування щойно сформованих умінь;

  • порушення координації дрібних рухів, їх уповільненість;

  • часта і тривала неуважність;

  • примітивні маніпуляції (пересування, кидання предметів, постукування ними об стіл тощо);

  • поява автоматичних рухів, які вже давно не проявлялися (ссання пальців, розгойдування на стільці);

  • позіхання, сонливість;

  • впадання в „дивлюся й не бачу”, „слухаю й не чую”.

Найкращій спосіб запобігти втомі – виконання фізичних вправ. Саме тому в дошкільних закладах, починаючи із середньої групи, практикується щоденне проведення фізкультхвилинок.

До комплексу фізкультхвилинки має входити не менше 3-4 вправ, кожна з яких повторюється 4-6 разів. Загальна тривалість фізкультхвилинки не має перевищувати одну-дві хвилини.

Основні вимоги до організації та проведення фізкультхвилинок:

  • вправи мають бути добре знайомі дітям, простими за структурою, цікавими за змістом та зручними для виконання на обмеженій площі;

  • комплекс обов’язково має включати вправи, що впливають на великі групи м’язів та сприяють поліпшенню функціональної діяльності всіх органів (вправи для рук і плечового пояса: потягування-випрямлення хребта з обов’язковим підніманням голови вгору);

  • вправи для розширення грудної клітки – руки вгору, до плечей, перед собою; для тулуба – нахили чи повороти; для ніг – присідання, підстрибування (біг на місці).

Відомо що позитивні емоції добре впливають на регуляцію діяльності всіх внутрішніх органів, сприяють підвищенню тонусу кори головного мозку, спонукають до активної діяльності.

Під час фізкультхвилинки слід акцентувати увагу дітей на якості виконання кожного руху для підвищення його фізичного ефекту.

Не варто надовго відривати дітей від роботи, якщо вони нею захоплені. запропонуйте лише 1-2 вправи на випрямлення постави, які малюки можуть виконати сидячи на стільці.


 

Наш садочок - велика країна, 
А серце країни - маленька дитина!
"Бджілка" - ласкаво так звуть дитсадочок
Він в літку весь в квітах неначе віночок,
Вирує й кипить тут постійно життя 
Бо діти - це світле для нас майбуття.

Логін: *

Пароль: *